06 Ağustos 2011

Belleğimde Yer Etmiş Güney Kore Filmleri

Malum Ramazan ayındayız , bu evde oturanlar ve iftarı bekleyenler için çok sıkıcı bir süreç.
Bu yüzden izlediğim,beğendiğim ve unutamadığım Kore yapımı filmleri sizinle paylaşmak istedim.
Tüm önerdiğim filmleri verdiğim adresten rahatlıkla bulablirsiniz.Siteyi görebilmek ve izleyebilmek için http://www.asyafilm.com/

--------------------------------------------

Heartbreak Library | Kırık Kalpler Kütüphanesi |


“İki kırık kalp, bir sır, iki hüzün ve bir kütüphane”


İlk izlediğim Kore filmlerinden biridir. Lee Dong Wook'unda oynadığı bi film olması sebebiyle yeri ben de ayrıdır.



------------------------------------------

A Millionaire’s First Love | Bir Milyoner’in Aşkı | 2006 



 Oyunculuğun beğendiğim ikinci kişi Hyun Bin. Onunda yeri ayrıdır bende. Bilemiyorum ama Hyun Bin ve Lee Dong Wook 'u aşırı derecede banzetiyorum. Tip olarak mı yoksa oyunculuklarımı çok benziyor tam bilemiyorum. :) Benim için ha Hyun Bin ha Dong Wook. Ayrım yok. :)


-------------------------------------------


A Moment to Remember | Hatırlanacak Bir An |


 Beni çok etkilediğini söylemeliyim. Sizi de fazlasıyla etkileyeceğine eminim.

 ------------------------------------------------

We Teach Love / 2010 


 Bu filmin sonu sizi fazlasıyla şaşırtacak. :)


-------------------------------------------------------

Do Re Mi Fa Sol La Si Do / Müzik ve Sevgilim / 2008




Jang Geun Suk'un oyunculuğunun tavan yaptığı filmlerden biri.  Hatırlamıyorum ama o zamalar belkide sırf Jang Geun Suk olduğu için film dikkatimi çekmiş olabilir. İyiki izlemişim dediğim filmlerden biridir.

 ----------------------------------------------------

Windstruck / Nae Yeojachingureul Sogae Habnida 



Filmi pek hatırlamıyorum. Ama iyi olduğunu biliyorum. :)

--------------------------------------------

200 Pounds Beauty / Şişman Sevgilim / 2006 



Eğlenceli bi film. :) Film OST si hala kulaklarımda. Başrol oyuncunun sesi muhteşemdi. Mariaaaaaaaa!!  :)

--------------------------------------------

Baby And Me / Bebek ve Ben / 2008



Jang Geun Suk'un bir filmi daha! Tanrım ben Geun Suk'un eski hallerini özledim! Eski oyunculuğun,eski saçlarını vs. :(
Yine oyunculuk yine muhteşem bir film. Moon Mason'a diyecek yorumum yok! Bi bebek bu kadar tatlı olur!

 ----------------------------------------------------

Finding Mr. Destiny / 2010 



Im So Jung ve Gong Yo  olması sebebiyle filmi izledim. Ama sanki çok mat bir konusu vardı. Yine de izlenir gibi. :)

-----------------------------------------------

Son olarak Japon yapımı bir filmle veda ediyorum.

Heavenly Forest | Cennet Ormanı (2006)



Benim gibi Japon yapımlarını beğenmiyor olabilirsiniz. Ama bu film belkide tabularınızı yıkmaya yardımcı olur.
Özellikle Fotoğraf severlere şiddetle tavsiyemdir!

Sağlıcakla kalın dostlar.

13 yorum:

  1. Bebek Ve Ben'i izlemiştim eğlenceli bir filmdi :) Diğerlerini de sırasıyla izleyeceğim :) Ve ayrıca kesinlikle katılıyorum,Jang Geun Suk'un eski halini ben de özledim.Özellikle giyinişini :(

    YanıtlaSil
  2. Ama hemen bişey eklemeliyim. ilk üç film biraz drama ağırlıklı. Özellikle üçüncüsü. Benden söylemesi. :)
    Bebek ve Ben gerçekten keyifliydi ve Geun Suk'un ordaki hali apayrıydı. :(

    'Jang geri dönsün!'
    Aynı şeyi hissediyoruz sanırım.

    YanıtlaSil
  3. I'm Sorry I Love You'yu bitirmeme ramak kaldı o zaman şimdilik bu kadar dram yeter :) Önce eğlencelilerden başlarım :)

    Katılıyorum apayrıydı.You're Beautiful'u bitirdikten sonra izlemiştim o filmi ve "İnanmıyorum bence gerçek Geun Suk bu" gibi tepkiler vermiştim :(

    Ve evet kesinlikle aynı şeyi hissediyoruz!

    YanıtlaSil
  4. I'm Sorry I Love You'mu?
    Tanrım onu bitirince zaten bi süre hayyattan kopacaksın merak etme,anlayacağın istesende izleyemezsin. :(

    You are Beautiful'u filmelerini izledikten sonra izleme şansına eriştim ve benim için de gerçekten tam bir kabustu! Sanırım diziyi bitiremedim.

    Kore'de bi kişi bi filmde oynuyorsa o kişi oyunculuğunu kanıtlamış demektir. Ve çoğu film oyuncuları artık dizilerden el etek çeker. Geun Suk'unda öyle olmasını dilerdim.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım da öyle söylüyordu haklıymış.Bugün muhtemelen bitiririm.İzlemeyi ertelediğim için pişman oldum.Gördüğüm en başarılı dram.(Daha pek dram izlemedim ama öyle olduğuna eminim :D)

    You're Beautiful'u Lee Hong Ki sayesinde bitirdim :)

    Ben de :(

    YanıtlaSil
  6. Kore dramlara yeni başlamış olsanda emin ol en iyi dram olarak belleğinde sadece o dizi olacak.

    Biz de dram olarak ilk o diziyle başladık ve belki 50-60 dan fazla dizi izlemişimdir ama yeri kalbimde hala saklı. Hala dizi OST sini duyduğum an gözlerim yaşarır,dinleyemem. :(

    YanıtlaSil
  7. Ben diziden önce arkadaşım aracılığıyla OST'sini dinlemiştim.Gerçekten müthiş.Tüylerim diken diken oluyor her çalışında :(

    YanıtlaSil
  8. Heavenly forest benım ılk asya dızımdı bır kuzenım ızletmıstı. ağlaya ağlaya bır hal olmustum:D cok guzeldı kesınlıkle

    YanıtlaSil
  9. Tuğba onda bile ağladın mı?
    Çok güzeldi ama ağlamadım ben. :) Etkilendim sadece.
    Ah seni duygusal insan. :)

    YanıtlaSil
  10. 2 tanesini izledim milyonerin aşkı ve hatırlanıcak bir anı
    diğer tavsiyeletinide izlicemem tşkler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Umarım keyif alırsın izlerken. :)

      Sil
  11. 'DoReMiFaSolLaSiDo' 'Bebek ve Ben' filmleri aynı zamanda Jang Geun Suk'un istemeyerek rol aldığı filmlermiş. "Geri alabilseydim bu iki filmi ve Beethoven Virus dizisini hayatımdan çekip çıkarırdım" dediğini bir ropörtajında duymuştum. Diğer filmleri izleyip beğenmesem de Kırık Kalpler Kütüphanesi'ni çok beğenerek izlemiştim.

    YanıtlaSil
  12. Doremifasollasido , müziğin ve aşkın yer aldığı çok sevdiğim filmlerden biri bu aralar da wildstrucks u izlemeyi düşünüyordum önerilerin için teşekkürler

    YanıtlaSil