04 Mart 2013

Film Günlüğü Vol.?

Bu sıralar çokça film izliyorum sanırım.
Çok çok vasat ve zaman kaybı olan filmleri yazmıyorum ama.
Arada bana da denk gelmiyor değiller. :)

Başlayalım öyleyse.




İlk filmimiz 'Can Dostum'.
Zenciler çok eğlenceli,kaçık insanlar dostum. :)
Bence hasta bi insanın yanına atın bi zenci hiçbişeyi kalmaz.
Film yaşanmış gerçek bi hikaye.




Dont Worry I'm a Ghost. Kore filmi.
Film ilk başladığında başrol oyuncunun alışılmışın dışında çirkin bi karakter olması çok şaşırtmıştı beni.
Koreliler güzelliğe,yakışıklılığa oldukça önem veriyorlardı çünkü.
Bi anlam veremedim.
Film çok iyi değildi. Sonu aslında hiç beklenmedik bi şekildeydi ama ben anlamıştım bile.
Boş vaktiniz varsa izleyin,yoksa izlemeyin. :)


Ve geldik en can alıcı filme; 'The Perks Of Being A Wall'
Emma Watson'u Harry Potter serisinden sonra ilk kez bi filmde izledim.
Oyunculuk tabii ki yine çok iyiydi.
Filmde kendimden oldukça bol parçalar gördüm. :)
Şu sağdaki çocuğu gördünüz değil mi? Nasıl da tatlı değil mi? Tatlı çocuklara bayılırım ben ama oynadığı karakterle şu tatlılığın nasıl bütün olduğunu göreceksiniz.
O çekingen tavırları,masada tek başına oturması,sevecenliği...
Sanki benim erkek versiyonumdu. :)
Filmde bazı ilişkilere çok onay vermesem ve bazı sahneleri yerinde bulmasam da bakmayın bana ve hemen gidin izleyin.




A Werewolf Boy. Yine Kore filmi.
Oyunculuğunu ve kendisini beğendiğim Song Joong Ki başrolde.
Yine o masum bakışlar...
Alışılmışın dışında bi kurt adam izliyceksiniz ve bu kurt adam size bildiğiniz kurt adam efsanelerini unutturuacak. :) 

Filmi arkadaşlarla izledik.
Aslında filmi izleyen herkes ağlamış. 
Beraber izlediğimiz bi arkadaş ki kendisini odun sanardım doğrusu,bitince ağlamaya başladı.
Hem onu ağlarken ilk defa gördüğüm hem de ben ağlayamadığım için kendimi kötü hissettim. 
İkizimle kendimizi sorgulamaya başladık,ne zamandır bu kadar odunduk? Biz çok afedersiniz ota .oka ağlayan insanlardık? Ne değişti sorgudayız. 



Son olarak Hint filmi; 'Ek Main Aur ekk tu'
Başrol oyuncusu İmran Khan yeni favorim. 
Söylemiştim değil mi tatlı,şeker insanlara karşı zaafım var diye. 
He bide masum görünüşlü insanlara falan. 

İmran Khan Aamir Khan'ın yeğeniymiş. Duyunca şaşrıdım tabi. 
He bide evli olduğunu ve yaşını öğrenince küçük bi şok yaşamadım değil. :)
Danslarda çok başarılı değildi ama sesi idare eder.
İlk başka bi filmini izledim ama adını not almadığım için onu yazamıyorum.

Filmde iki insanın değişik bi ilişkisi anlatılıyor. 
Eğlenceliydi. Çok canınız sıkılınca açın izleyin. 

Ve bugün.
Kulağımda kulaklıklarımla otobüs durağına gidiyorum salına salına.
Bi bayan durdurdu beni. 
'Telefonumu çaldırdım eşimi arayabilir misiniz?' dedi.
Hiç tereddüt etmedim ve verdim telefonumu.
Eşiyle konuşup kapattıktan sonra sordum nasıl olduğunu.
Gözleri dolu dolu kimse yardım etmedi bana,hastanede çalışıyorum hergün yüzlerce kişiye yardım ediyorum ne biçim bi ülkede yaşıyoruz dedi. 
Telefonunu yeni almış, daha ilk taksitini bile ödeyememiş ama derdi o değildi, kimsenin yardım etmediğine ağlıyordu.
Nasıl teselli edeceğimi bilemedim.
İnsanlar yardım etmekten bile korkar bi haldeler artık,herkes haklı kendince. 






20 yorum:

  1. ben geleyim yanınıza canım bak nasıl ağlatıyorum sizi :) hatÇem en büyük şahidimdir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice ben sahit mahit tanımıyorum diyor. :D

      Sil
  2. Filmler, filmler...fena kaptırdınız gidiyorsunuz kızım ne bu film aşkı ben elimi eteğimi çektim gayrı duramam buralarda. :D Neyse şu Emma Watson'ın filmini merak edip duruyordum sen beğendiysen izleyeyim bir ara.
    Ya bende bu akşam benzer birşey yaşadım sayılır, otobüste yaşlı bir teyze torunuyla eve dönüyordu, arkasındaki kızdan rica etti düğmeyi görememiş, kız düğme orada deyip eğdi kafasını, nasıl sinir oldum kalkıp ben bastım düğmeye, Hatta hazır kalkmışken o kızın saçından tutup düğmeye kafasıyla basmak istemedim de değil, çok sinir oluyorum böyle vicdansız insanlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napıyım dizilere ara verince filmlere sardım ben de. İyi ama izliyorsun bitiyor sonra başka bi tane daha izliyorsun. :)
      Güzel filmdi,izle bak,hak vericeksin.

      Ergen işte. Yaşı ne olursa olsun ergendir öyle kişiler.
      Keşke yapsaydın diycem ama anlamazdı ki.

      Sil
    2. Kız dediğim benden büyüktü baya, bir 5 yaş kesin yani. :(

      Sil
  3. hint wolf parkflower ve ghost'u not aldım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parkflower hangisi anlamadım ama izle tabi. :)

      Sil
  4. İmran Khan hayal kirikligi icin ozur dilerim :D ama gercekler ne yapalim :D dont worry i am ghostu cok merak ediyodum shin min ah'tan dolayi.sonunu bana anlatir misin ((: emmanin oynadigini ilk firsatta izliciiim (: a werewolf boy'u da merak ettim.onu da izlemeliyimm ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil demiştim dimi,Ne olursa olsun o benim. :D

      Orda Shin Min Ah oynamıyor karıştırmışsın. Park Shin Hye doğrusu.

      A Werewolf boy herkesin izlediği çok beğendiği,bayıldığı,Joong Ki ye hayran kaldığı bi film,İzle tabi mahrum kalma. :D

      Sil
    2. Bu kız hiç mi insan olmiycak dizilerde filmlerde dedigimi hatirliyorum ama :D demek ki yanlis gormusum.neysem o zaman hic izlemiycem :D imran'dan daha daha daha iyisi hayirlisi nasip olur ins sana (;

      Sil
  5. The perks of being a wall filmini bende izledim.Değişik ve güzel bir filmdi.Yer yer gıcık olsamda japon çocuk filmde çok komikti en iyi oyunculardan biriydi filmde hatta.can dostum filminide izlemedim en yakın zamanda izleyeyim bari.Bunuda not ettim.

    benim blogumada beklerim seni ;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiğin için teşekkür ederim. Hep gel. :)

      Sil
  6. Emma Watson'ın filmini ben de merak ettim açıkçası. izleyeceğim en yakın zamanda.

    YanıtlaSil
  7. bende o odungillerdendim :D ama bu kore dizileri bazıları ısrarla son iki bölümde beni salya sümük ağlatıyor nedense çok yumuşadımm çoookkk :(
    wolfboydada ağladım :(((

    YanıtlaSil
  8. Ben de şu odungillerdendim halada öyle sayılırım ama ne zaman ki kore dizilerine filmlerine baktım bazılarında gayet dirayetli olmama rağmen bir çoğu damarımı bulup basıyor resmen son iki bölümde salya sümüğe bağlatıyorlar, wolfboyda da ağladım çok saf temiz bişeydi.. ne kızdım o kadına insan daha önce gelirdii :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Kore filmlerinin bi özelliği o. En eğlenceli yapımlarında bile muhakkak ağlatmayı beceriyorlar. Ne desem bilemedim. :D

      Sil